سخنان عجیب عیسی کلانتری؛ کج فهمی یا توهین به امام خمینی؟/ ویدئو

سیاسی/ سیاست داخلی 5fc0ed8e104fd_2020-11-27_15-44 در این روزها قطعه کلیپی در فضای مجازی نشر یافته که در آن معاون رئیس جمهور، «امام خمینی» را فرزند ناخلف آمریکا خوانده است.

در این روز‌ها قطعه کلیپی در فضای مجازی نشر یافته که در آن آقای عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست «امام خمینی» را فرزند ناخلف آمریکا خوانده است. بعد انتشار سخنان عیسی کلانتری درباره امام خمینی، واکنش و انتقاداتی از عیسی کلانتری در فضای رسانه به راه افتاده است. چندین روزنامه و فعال سیاسی اصولگرا به تندی به عیسی کلانتری تاخته اند.

عیسی کلانتری درباره امام خمینی چه گفت؟

عیسی کلانتری، معاون روحانی و ریاست سازمان محیط زیست در سخنانی که به صورت منقطع منتشر شده است، امام خمینی را فرزند ناخلف آمریکا توصیف نموده و دلیل پیروزی انقلاب اسلامی را برداشته شدن حمایت آمریکایی‌ها از محمدرضا پهلوی اعلام کرده که امام خمینی از این فرصت استفاده کرد!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دختر پوستری داعش کیست؟/ شمیمه بیگم حقوق ماهیانه داعش را فاش کرد

ج نوامبر 27 , 2020
سیاسی/ بین الملل شمیمه بیگم عروس داعشی ۲۱ ساله است و در سال ۲۰۱۵ از بریتانیا فرار کرد و به گروه تروریستی در سوریه پیوست و با یک داعشی زاده هلند به نام یاگو ریدیژک، ۲۸ ساله ازدواج کرد. در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده، شوهر داعشی شمیمه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000