واکنش جهانگیری به تخریب خانه یک زن در بندر عباس

سیاسی/ دولت 5fba71163b759_2020-11-22_17-39 معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: لازم است کلیه دستگاه های استان قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن،‌ نباید اقدام به تخریب نمایند.

اسحاق جهانگیری طی پی نوشتی بر گزارش تخریب خانه یک زن در بندرعباس، ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، در دستوری به استانداران سراسر کشور تاکید کرد: لازم است کلیه دستگاه های استان قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن،‌ نباید اقدام به تخریب نمایند.

متن کامل دستور معاون اول رییس جمهور به شرح ذیل است:

استانداران محترم

متاسفانه گاهی شاهد اینگونه حوادث دردناک می باشیم که روح و جان انسان را آزار می دهد. لازم است به کلیه دستگاه های استان ابلاغ شود که قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن، نباید اقدام به تخریب نمایند. یادآور می شود علاوه بر اعتبار دستگاه های ذیربط، همه ساله سازمان برنامه و بودجه کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعتباراتی را به مسکن محرومان اختصاص می دهند که می توان از آنها استفاده نمود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نماینده مردم آبادان: آقای اردکانیان آب خوزستان را بردید، فاضلاب آن هم تقدیم به شما!

ی نوامبر 22 , 2020
نماینده مردم آبادان از وضعیت آب در این استان گلایه کرد. سیدمحمد مولوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲ آذر ) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: آقای اردکانیان آب خوزستان را بردید، فاضلاب آن هم تقدیم به شما. آیا شایسته است مردم نجیب خوزستان به ویژه اهواز، کارون، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000