ارزش سهام عدالت افزایش یافت

5fb9903ba043b_5fb9903ba043e ارزش واقعی سهام عدالت که در ماههای گذشته تحت تاثیر روند نزولی بورس قرار گرفته و کاهش یافته بود، با صعودی شدن حرکت شاخص کل بورس، افزایش یافت.

ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی، در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در تاریخ ۳۱ شهریورماه، کمی بیشتر از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. درواقع ارزش واقعی سهام عدالت چه با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی، چه با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی و چه با ارزش اولیه یک میلیون تومانی، بعد از مردادماه کاهشی بود.

این درحالی است که طی حدود ۱۰ روز گذشته که شاخص بورس صعودی بود، ارزش واقعی سهام عدالت نیز افزایش یافت؛ به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی در چهارشنبه هفته گذشته بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که نسبت به دو هفته قبل بیش از یک میلیون تومان افزایش یافت.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون، ۵۳۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان در روز شنبه، به ترتیب ۲۲ میلیون و ۱۹۰، ۱۱ میلیون و ۷۸۰ و ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

البته این مباحث درحالی مطح می شود که فعلا و تا اطلاع ثانوی فروش سهام عدالت متوقف شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اقدام سازمان بیمه سلامت برای پزشکی از راه دور

ی نوامبر 22 , 2020
معاون سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: فراهم شدن زیرساخت‌های الکترونیک، اجرای نظام ارجاع، تدوین و اجرای پروتکل‌های بیمه‌ای و تشکیل شورای فنی سازمان از اولویت‌های اصلی این معاونت است. به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی، به برنامه‌های در دست اجرا در حوزه معاونت بیمه و خدمات سلامت سازمان اشاره کرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000