ترامپ: به اقدامات آمریکا در حمایت از مردم لبنان افتخار می‌کنم!

سیاسی/ بین الملل 5fb521ffe33bb_5fb521ffe33be رئیس جمهور فعلی آمریکا امروز (چهارشنبه) در پیامی برای رئیس جمهوری لبنان، تاکید کرد که به اقدامات آمریکا برای حمایت از مردم لبنان افتخار می‌کند.

دونالد ترامپ که دوره ریاستش رو به پایان است، امروز در پیامی که به مناسبت روز استقلال لبنان برای میشل عون، رئیس جمهوری این کشور ارسال کرد، گفت: من به تلاش‌های آمریکا برای حمایت از مردم لبنان در برابر چالش‌های بی‌سابقه‌ای که در سال جاری میلادی با آنها روبه‌رو شدند، افتخار می‌کنم.

ریاست جمهوری لبنان با توجه به شرایط بهداشتی موجود در این کشور و نیز تعطیلی کامل به دلیل شیوع کرونا، تمامی مراسم ملی مربوط به جشن سالگرد استقلال را لغو کرده و به قرار دادن حلقه‌های گل بر مزار چهره‌های بزرگ استقلال این کشور بسنده کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افتتاح جشنواره بین‌المللی فیلم زنان هرات با حضور هنرمندان ایرانی/ تصاویر

چ نوامبر 18 , 2020
ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زنان هرات در دو بخش سینمای جهان موضوع آزاد و سینمای زنان متمرکز به مسایل زنان برگزار خواهد شد. بنابر اعلام دفتر جشنواره امسال بیش از سه‌هزار فیلم از ۱۲۲ کشور جهان در دو بخش سینمای جهان با موضوع آزاد و سینمای زنان متمرکز بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000