ثبات در بازار سکه و طلا حاکم است

5fb3f8368ee1f_2020-11-17_19-50 رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته حدود ۳۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا گفت: بازار طلا و سکه این هفته را با روند نزولی آغاز کرد که این روز‌ها نیز ثبات در بازار حاکم است همچنین این ثبات‌ در پایان معاملات روز به روند نزولی منجر می‌شود.

محمدولی گفت: عرضه و تقاضا در بازار وضعیت مساعدتری را نسبت به هفته‌های گذشته تجربه می‌کند و هر روز میزان مشخصی از حباب قیمتی تخلیه می‌شود.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۶۱ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازیگر هالیوود صاحب قدیمی‌ترین تیم فوتبال جهان شد

س نوامبر 17 , 2020
رایان رینولدز، به همراه راب مک الهنی بازیگر سریال «فیلادلفیا همشه آفتابی است» کنترل یک باشگاه ولزی را به دست گرفتند. به گزارش خبر فوری به نقل از ددلاین، رایان رینولدز ستاره فیلم ددپول در همکاری با راب مک الهنی، خالق و بازیگر سریال «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» کنترل یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000