ترامپ، کافه را بهم ریخت

سیاسی/ سیاست خارجی 5fb191e044db3_5fb191e044db8 استاندار سابق دولت روحانی گفت: برجام یک معاهده بین المللی است و همه کشورهای عضو به آن رأی داده‌اند. ترامپ نابخردانه زیر میز زد و کافه را بهم ریخت در حالی که بایدن اعلام کرد به برجام باز می گردد.

محمدرضا خباز با اشاره به اظهارونظرها درباره سوءاستفاده اصلاح طلبان از روی کار آمدن بایدن و زنده شدن دوباره شعارها و وعده های دیپلماتیک، گفت: آمدن بایدن به نفع عقلانیت است و باید عقلانیت را در کشور زنده کرد. رئیس جمهور منتخب آمریکا، در زمان مناظره های انتخاباتی از بازگشت به برجام سخن گفت. اگر او برگردد عقلانیت خود را اثبات می کند.

وی ادامه داد: برجام یک معاهده بین المللی است و همه کشورهای عضو به آن رأی داده‌اند. ترامپ نابخردانه زیر میز زد و کافه را بهم ریخت در حالی که بایدن اعلام کرد به برجام باز می گردد. این بازگشت به رفاه عمومی مردم کمک می کند.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به دولت اول حسن روحانی گفت: دولت اول آقای روحانی به علت فراهم شدن ارتباط با دنیا، موفقیت آمیز بود. به خاطر برجام، انرژی هسته ای ما به رسمیت شناخته شد؛ شرایط سرمایه گذاری خارجی ها در ایران فراهم شد و نفت به اندازه سهمیه مان در اوپک فروخته و هزینه کردیم.

خباز افزود: ولی در حال حاضر در شرایط تحریم هستیم. کالا ها چند برابر قیمت به دست ما رسیده و به دلیل دور زدن تحریم ها هزینه سنگینی برای کشور داشته و به مردم فشار وارد می کند.ان‌شاء‌الله فشارها کم شود و شرایط کشور به سمت عادی شدن رفته تا مردم از نظر اقتصادی، احساس آرامش کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دارندگان مدرک دکترا و متخصصان دانشگاهی مشمول «ویزای طلایی» امارات شدند

د نوامبر 16 , 2020
سیاسی/ بین الملل اقامت ۱۰ ساله به موجب تسهیلات در نظر گرفته شده در «ویزای طلایی» وعده‌ای است که امارات عربی متحده به تازگی برای جذب متخصصان و دارندگان مدارک دانشگاهی مطرح کرده است. امارات عربی متحده در واقع با این ابتکار، دامنه اعطای ویزای طلایی را که اجازه اقامت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000