پیش‌بینی قحطی گسترده در چندین کشور به دلیل شیوع کرونا

5fb0d94a0bee9_5fb0d94a0beeb

سازمان ملل متحد قحطی گسترده را در چندین کشور جهان به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است.

کارشناسان سازمان ملل متحد پیش‌بینی کرده‌اند که چندین کشور ممکن است به دلیل همه گیری ویروس کرونا قحطی گسترده، بی ثباتی سیاسی و افزایش قیمت مواد غذایی را تجربه کنند.

سازمان ملل در میان کشورهایی که ممکن است دچار قحطی شوند از یمن، نیجریه، سودان جنوبی، بورکینافاسو، لیبی و حتی افغانستان نام برده است.

علاوه بر این مردم در بسیاری از کشورها ممکن است به دلیل شیوع این همه‌گیری مشاغل خود را از دست بدهند و بنا به پیش‌بینی سازمان ملل متحد، ۲۰ میلیون شغل در معرض تهدید قرار دارند.

کارشناسان به ویژه نسبت به تاثیر این همه‌گیری بر معیشت و درآمد مردم در کشورهای آفریقایی هشدار می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته کارشناسان سازمان ملل، قحطی گسترده در این کشورها تنها با تلاش مشترک سایر کشورها قابل پیشگیری است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا برخی مردم نسبت به شرایط بحرانی کرونا بی‌تفاوت شده‌اند؟

ی نوامبر 15 , 2020
یک رفتارشناس اجتماعی معتقد است که نحوه تبیین و ارائه دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کووید ۱۹ باید به گونه‌ای خلاقانه باشد که بتواند مردم را به رعایت این دستورالعمل‌ها ترغیب و تشویق کند. علیرضا احمدیان با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و بدون نیاز به تذکر مسئولین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000