حراج ساعت‌های گران‌قیمت آقایان استیو مک‌کویین و پل نیومن

5fa58578b48bf_5fa58578b48c1 دو ساعت کلاسیک متعلق به پل نیومن و استیو مک کویین در یک حراجی آنلاین در ماه دسامبر عرضه می شود.

دو ساعت کلاسیک متعلق به پل نیومن و استیو مک کویین در یک حراجی آنلاین در ماه دسامبر عرضه می شود.

روز شنبه ۱۲ دسامبر خانه حراج فیلیپس در همکاری با خانه حراج Bacs & Russo یکی از مهمترین ساعت های رولکس دنیا متعلق به پل نیومن بازیگر پرآوازه سینمای جهان را به صورت آنلاین عرضه می کند. ساعت مدل رولکس کاسموگراف دیتونای پل نیومن نزدیک به دو دهه در اغلب عکس ها روی دست ستاره «بیلیاردباز» دیده می شد، این ستاره نامدار هالیوود بعدها این ساعت را به دخترش سلیا نیومن هدیه داد.

ساعت دیگری که در این حراجی قرار است عرضه شود یک ساعت مدل هیور موناکو (Heuer Monaco) متعلق به استیو مک کویین دیگر ستاره نامدار دهه های شصت و هفتاد میلادی است، این ساعت یکی از ۶ ساعتی است که استیو مک کویین در فیلم «لو مان» (۱۹۷۱) بدست داشت.

سال ۲۰۱۷ رولکس کاسموگراف دیتونا متعلق پل نیومن در یک حراجی به قیمت نزدیک به ۱۷ میلیون دلار فروخته شده بود. این ساعت را جوان وودوارد همسر پل نیومن در دهه ۶۰ میلادی به قیمت ۳۰۰ دلار برای این بازیگر خریداری کرده بود.
حالا این ستاره‌های سینمای کلاسیک‌اند که به‌رولکس ارزش می‌بخشند و نه برعکس.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سی ان ان: نیروهای امنیتی در محل سکونت بایدن مستقر شدند

ش نوامبر 7 , 2020
سیاسی/ بین الملل هم زمان با افزایش احتمال پیروزی جو بایدن نامزد دمکرات در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شبکه سی‌ان‌ان از استقرار بیشتر نیروهای سرویس مخفی ایالات متحده در محل سکونت وی خبر داد. این مطلب از سوی دو منبع امنیتی به سی‌ان‌ان تائید شده است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000