وکیل ترامپ: فکر می‌کنید ما احمقیم؟ / کمپین جمهوری‌خواه مدعی تقلب ۱۰۰هزار رای در پنسیلوانیا شد

سیاسی/ بین الملل 5fa32738ae432_2020-11-05_01-42 رودی جولیانی وکیل ترامپ، از وقوع تقلب گسترده در شمارش آرای پستی خبر داد و خطاب به بایدن گفت: شما فکر می کنید ما احمقیم؟ شما فکر می کنید ما کودنیم؟

رودی جولیانی وکیل ترامپ در کنفرانس خبری کارزار انتخاباتی ترامپ در فیلادلفیا گفت: آنچه در حال رخ دادن است یک تقلب انتخاباتی است، اما ما چنین اجازه‌ای را نخواهیم داد.

او با ادعای اینکه در آرای پستی تقلب شده است، یادآور شد: در نوادا، ویسکانسین و میشیگان تخلفاتی در رای گیری و شمارش آرا رخ داده است.

وی تاکید کرد: فیلادلفیا قبلا هم سابقه تقلب انتخاباتی داشته است. در واقع فیلادلفیا به تقلب‌های انتخاباتی مشهور است.

به جز جولیانی، ترامپ در توییتر خود اعلام کرد رای گیری در میشیگان، جورجیا، پنسیلوانیا و کارولینای شمالی را برده است. جالب اینکه توییتر هر دو توییت او در مورد برنده شدن در ایالت‌های باقی مانده را به‌عنوان «اطلاعات غیر دقیق» علامت گذاری کرده است.

همزمان «اریک ترامپ» پسر رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به نزدیک شدن بایدن به ۲۷۰ رأی الکترال گفت: این یک کلاهبرداری واقعی است. ما پنسیلوانیا را برنده می‌شویم. آنها می‌خواهند با تقلب ما را از آن باز دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیروزی بایدن، بازار سکه و ارز را به کدام سو خواهد برد؟ / شوک آمریکایی کاهش قیمت به بازار

پ نوامبر 5 , 2020
سیاسی/ بین الملل در صورتی که پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قطعی شود، پیش بینی می‌شود شوک قیمتی منفی به بازار وارد شود. از زمانی که در سال ۱۳۹۶ دونالد ترامپ از برجام خارج شد تا کنون، قیمت ارز بیش از ۷ برابر رشد داشته است. در روزهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000