شناسایی ۱۹۴ هزار واحد مسکن خالی برای اخذ مالیات

5f9be288bf010_2020-10-30_13-23 وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۱۹۴ هزار واحد مسکونی خالی که مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند، شناسایی و به ساز امور مالیاتی کشور معرفی شده‌اند.

علی اسلامی در گفت وگویی در مورد میزان شناسایی خانه‌ها و واحدهای مسکونی خالی برای اخذ مالیات اظهار داشت: تاکنون 194 هزار واحد مسکونی خالی که مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند، شناسایی و به ساز امور مالیاتی کشور معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: مبنای تشخیص ما برای شناسایی خانه‌های خالی اطلاعاتی است که از مرکز آمار ایران، سامانه جامع رفاه ایرانیان و سامانه ثبت اسناد و املاک به دست آورده‌ایم و در سامانه ملی اسکان وارد کرده‌ایم.

اسلامی ادامه داد: بعد از قرینه‌سازی این اطلاعات در سامانه ملی اسکان آمار واقعی خانه‌های خالی را احصا می‌کنیم و بر مبنای آن به هر فرد مالکی که بیش از 2 واحد مسکونی داشته باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فوت قاضی حداد براثر کرونا

ج اکتبر 30 , 2020
سیاسی/ قضایی وکیل قاضی حداد از مرگ موکلش بر اثر کرونا خبر داد. محمد اصلانی در این باره گفت: متأسفانه موکلم دو روز پیش بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان گاندی فوت کردند و به دلیل شیوع ویروس کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی او امروز به خاک سپرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000