وضعیت تعرفه های پزشکی ۱۴۰۰/ محاسبه نرخ تورم و قیمت ارز

وضعیت تعرفه های پزشکی ۱۴۰۰/ محاسبه نرخ تورم و قیمت ارز

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در ارتباط با بررسی تعرفه ها در نیمه دوم سال و سال ۱۴۰۰، توضیحاتی ارائه داد.

محمدرضا ظفرقندی، در خصوص عملکرد کارگروه بازنگری تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی سال ۱۳۹۹ در بخش خصوصی، به خبرنگار مهر، گفت: در جلسه اخیر شورای عالی نظام پزشکی، مقرر شد سازمان نظام پزشکی نسبت به پیگیری افزایش تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ حداقل به میزان ۱۵ درصد و تسهیم آن با توجه به وزن خدمات، اقدام نماید.

وی در خصوص حداقل میزان افزایش تعرفه‌های تشخیصی و درمانی بخش خصوصی، گفت: سازمان نظام پزشکی مکلف شد با استفاده از تمامی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل، پیگیری لازم جهت افزایش تعرفه‌های سال ۱۴۰۰ حداقل به میزان نرخ تورم واقعی به علاوه افزایش غیر معمول نرخ ارز جهت جزء فنی و افزایش حقوق و دستمزد کارکنان جهت جزء حرفه‌ای را بنماید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

چطور از سالمندان در برابر کرونا مراقبت کنیم؟

ج اکتبر 30 , 2020
ویروس کرونا بر کیفیت زندگی سالمندان بیش از هر گروه دیگری تأثیر گذاشته است، از یک سو ضعف سیستم ایمنی آنها در مقابله با ویروس و از سوی دیگر انزوایی که هر روز شدیدتر می‌شود. همه‌گیری کووید ۱۹ جامعه جهانی را با معضلی بی‌سابقه مواجه کرده است. در این میان، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000