سقوط ۳۵ میلیارد دلاری ارزش یکی از بزرگترین شرکت‌های اروپا

5f987888ab858_5f987888ab85e غول تولید نرم‌افزار شرکتی آلمان، گروه ساپ، پس از اعلام نتایج عملکرد ضعیف در سه ماهه سوم با سقوط سنگین ارزش سهام خود مواجه شد.

غول تولید نرم‌افزار شرکتی آلمان، گروه ساپ، پس از اعلام نتایج عملکرد ضعیف در سه ماهه سوم با سقوط سنگین ارزش سهام خود مواجه شد.

ارزش سهام این شرکت تنها در ۱ روز ۲۰ درصد سقوط کرد تا ارزش بازار این شرکت در کل ۲۹.۴۸ میلیارد یورو (معادل ۳۵ میلیارد دلار) سقوط کند.

از سوی دیگر جی‌پی مورگان قیمت هدف هر سهم گروه ساپ را از ۱۶۰ یورو به ۱۲۰ یورو کاهش داد و رتبه سهام آن را از «ارزش بیش از حد» به «خنثی» تغییر داد.

این بدترین روز معاملاتی گروه ساپ در ۱۲ سال اخیر بود و ارزش کل شرکت را از ۱۴۷ میلیارد یورو به ۱۱۸ میلیارد یورو رساند.

گروه ساپ اعلام کرد قرنطینه‌ها و محدودیت‌های کرونایی باعث شده است تا تقاضا برای نرم‌افزارهای مدیریت پرسنلی این شرکت کاهش یابد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام وزیربهداشت به فرمانده قرارگاه عملیاتی ستادملی مبارزه باکرونا

س اکتبر 27 , 2020
وزیر بهداشت در پیامی خطاب به رحمانی فضلی انتصاب وی را به فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تبریک گفت. به گزارش خبرگزاری مهر، پیام تبریک وزیر بهداشت به دکتر رحمانی فضلی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به شرح زیر است:

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000