تصمیمات جلسه مشترک دولت و مجلس؛ از تامین کالاهای اساسی تا تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان

سیاسی/ سیاست داخلی 5f95b6d3c3953_5f95b6d3c3955 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰ هزارمیلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و مناطق محروم، همچنین تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تشریح جلسه مشترک مجلس و دولت برای تأمین کالاهای اساسی، گفت: طرح تامین کالاهای اساسی در دستورکار جلسه مشترک مجلس و دولت قرار گرفت و در خصوص منابع این طرح پس از بررسی‌های لازم توافق لازم صورت گرفت و مقرر شد، آقای پورمحمدی مشورت لازم را با دولت انجام دهد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این توافق موضوع ۵۰ هزار میلیارد تومان بند(و)، تبصره ۲ در اختیار سازمان تامین اجتماعی بدون هیچگونه تغییر کماکان باقی می‌ماند.

وی اظهار داشت، منابع تامین کالاهای اساسی با رعایت مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در جهت تامین کالاهای اساسی بر مبنای ۱۲۰ هزار تومان برای سه دهک پایین و ۶۰ هزار تومان برای ۴ دهک بعدی خواهد بود.

حاجی بابایی به لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مناطق محروم هم اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزارمیلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و مناطق محروم، همچنین تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

وی افزود: خط قرمز ما در این طرح، تامین کالاهای اساسی و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی بطور کامل است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در مذاکرات امروز پرداخت ۳۰ هزارمیلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی برای کمک به این سازمان و همچنین اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و بازنشستگان غیر هیات علمی دانشگاه‌ها است، که علاوه بر بند(و)،به سقف تبصره ۲ افزوده شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

این مواد غذایی سالم خطرناک و سمی هستند!

ی اکتبر 25 , 2020
گاهی اوقات برخی غذا‌ها که به نظر سالم می‌رسند، می توانند سمی باشند و مشکلاتی را برای ما به وجود آورند. معمول است که مردم تصور می‌کنند غذایی را که سالم به نظر می‌رسد می‌توان بدون هیچ نگرانی مصرف کرد؛ اما حقیقت آن است که برخی گروه‌های غذایی مفید هم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000