انفجار در کویته پاکستان ۳ کشته داشت

سیاسی/ بین الملل 5f959b2033a69_2020-10-25_19-04 انفجار بمب روز یکشنبه در "کویته" پاکستان همزمان با گردهمایی احزاب مخالف دولت در این‌ شهر، ۳ کشته و هفت مجروح برجای گذاشت.

این انفجار درحالی رخ داد که احزاب مخالف دولت پاکستان با حضور هزاران نفر از حامیان خود در مرکز شهر "کویته" دست به تجمع زده‌اند.

رسانه‌های پاکستان به نقل از گزارش پلیس اعلام‌ کردند: دلیل حادثه امروز انفجار بمب در منطقه "هزار گنجی" شهر کویته (مرکز ایالت بلوچستان) بوده است.

تاکنون هیچ‌ گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته این در حالی است که مقامات دولت ایالتی بلوچستان چند روز مانده به‌ گردهمایی رهبران جناح مخالف و احزاب همسو با آنان نسبت به احتمال رخداد تروریستی در کویته هشدار داده بودند.

انفجار بمب فضای کویته در جنوب غرب پاکستان را امنیتی کرده و به دستور سازمان‌های امنیتی خدمات تلفن همراه در این ایالت به حالت تعلیق درآمده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش ترامپ به پیروزی بایدن در پنسیلوانیا

ی اکتبر 25 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی با اعلام اینکه اشتباه رأی گیری در ایالت پنسیلوانیا عمدا رخ داده است خواستار تحقیقات درباره فساد سیاسی در این ایالت شد. ترامپ در توئیتی نوشت: اشتباهات در رأی گیری پنسیلوانیا که به عقیده من، عمداً توسط فرماندار دموکرات آنجا رخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000