اتحادیه اروپا دو مقام و یک نهاد روسی را تحریم کرد

سیاسی/ بین الملل 5f91cbea2bf7e_5f91cbea2bf81 اتحادیه اروپا مدیر دستگاه اطلاعات نظامی روسیه و یک شخص و یک نهاد دیگر در این کشور را به اتهام دست داشتن در حملات هکری علیه پارلمان آلمان تحریم کرده است.

گزارشی حاکی است که اتحادیه اروپا روز پنجشنبه تحریم‌هایی را علیه «ایگور کوستیوکوف»، مدیر دستگاه اطلاعات نظامی روسیه به اتهام دست داشتن در حملات هکری علیه پارلمان آلمان در سال ۲۰۱۵ اعمال کرده است.

به نوشته خبر‌گزاری رویترز، اتحادیه اروپا همچنین «دیمیتری بادین»، که ادعا شده سازماندهی این حمله هکری را به عهده داشته و همچنین یک نهاد روسی موسوم به «مرکز اصلی هشتاد و پنجم» یا «مرکز ۸۵» را تحریم کرده است.

اتحادیه اروپا مدعی شده که این نهاد زیر مجموعه «اداره اصلی اطلاعات» روسیه بوده که با نام «بخش خدمات ویژه» این اداره شناخته می‌شود.

اتحادیه اروپا در نشریه رسمی خود ضمن اشاره به تحریم این اشخاص مدعی شده که این افراد سعی داشته‌اند ایمیل‌هایی را از یکی از دفاتر «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان به سرقت ببرند.

این در حالی است که روسیه در ماه مه امسال این اتهامات را رد کرده و آن را شایعات هکری خوانده است.

مسکو همچنین گفته اتحادیه اروپا شواهدی در این خصوص ندارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ورود قوه قضاییه به موضوع عدم اجرای قانون ازدواج

ج اکتبر 23 , 2020
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس بیان کرد: عدم اجرا قانون تسهیل ازدواج با وجود پیگیری‌های فراوان به عنوان جرم تلقی نمی‌شود. اما آقای رئیسی دستور داده اند به این موضوع به صورت ویژه رسیدگی شود. نصرالله پژمان‌فر در گفتگو با خبر فوری گفت: قانون تسهیل ازدواج در سال ۸۴ تصویب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000