رئیس‌جمهوری ارمنستان پرونده قره‌باغ را به بروکسل می‌برد

سیاسی/ بین الملل 5f901a6ebbc1c_5f901a6ebbc1e دفتر ریاست جمهوری ارمنستان اعلام کرد، رئیس جمهوری ارمنستان، این کشور را به مقصد بروکسل ترک کرده تا درباره درگیری قره‌باغ با مقامات ناتو و اتحادیه اروپا صحبت کند.

بنا بر اعلام این دفتر، "آرمن سرکیسیان" در جریان این سفر با "ینس استولتنبرگ" دبیرکل ناتو، "جوزپ بورل" رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا و "چارلز میشل"، رئیس شورای اروپا دیدار خواهد کرد.

در اعلامیه دفتر ریاست جمهوری ارمنستان آمده که این کشور انتظار دارد رهبران ناتو و اتحادیه اروپا، "همه اقدامات ممکن" را برای متوقف کردن جنگ و "احیای" یک تفاهم آتش‌بس، انجام دهند.

سفر سرکیسیان به بروکسل به دنبال بیش از سه هفته جنگ بر سر قره‌باغ انجام می‌شود؛ منطقه‌ای کوهستانی که به طور بین‌المللی به عنوان بخشی از جمهوری آذربایجان شناخته شده اما تحت اداره ارمنستان است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جریمه‌های رانندگی گران نمی‌شوند

چ اکتبر 21 , 2020
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هرچند برخی از جریمه های رانندگی بازدارنده نیستند اما در راستای کمک به وضعیت اقتصادی مردم هیچ پیشنهادی برای افزایش مبالغ جریمه ها نداریم. سردار سید کمال هادیانفر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است قیمت جریمه‌های رانندگی دو برابر شود، اظهار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000