مهرشاد سهیلی فارق از توجه به مسائل دنیوی و شهرت به انجام امور خیری می‌پردازد

5f90143025e36_2020-10-21_14-27 خواننده موسیقی پاپ گفت: اصولاً خیرخواهی، خیررسانی و ایجاد کمپین برای کمک به مناطق محروم با وضعیت و شرایط اقتصادی کنونی امری بسیار پسندیده است و از وظایف آیینی و انسانی ما محسوب می شود.

خشایار اعتمادی گفت: فضای مجازی برای طرح این مسئله مناسب نیست، چرا که ممکن است این مسئله از سوی برخی افراد مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود : این عمل شایسته مخصوصاً از سوی فردی نوجوان بسیار شایسته است اما افراد باید راهکارهای صحیح را رهنمود کار خود قرار دهند تا گرفتار نشوند و دیگران را هم دچار مشکل نکنند. زیرا متاسفانه نگاه عموم به مطرح کردن و درخواست همیاری مخصوصاً در فضای مجازی همراه با بی اعتمادی است.

وی همچنین بیان کرد: بدبینی معضلی بزرگ در جامعه ما است که مانع انجام بسیاری از کارهای خیر می شود. برای تمام کسانی که همچون این نوجوان (مهرشاد سهیلی) به انجام چنین امور خیری فارق از توجه به مسائل دنیوی و شهرت می پردازند آرزوی توفیق دارم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انفجار مرگ کرونایی در روسیه

چ اکتبر 21 , 2020
تصاویر حکایت از جمع شدن 30 جسد در بیمارستانی در منطقه سیبری دارد. ثبت رقم 317 فوتی در روز چهارشنبه در روسیه بالاترین رقم ثبت شده فوتی‌ها محسوب می‌‍شود. گفته می‌شود در شهر «روستوف اون دوف» 13 نفر پس از اتمام اکسیژن جان خود را از دست دادند. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000