ارزان‌ترین گوشی 5G جهان راهی بازار می‌شود

5f8fe1349a509_2020-10-21_10-50 بزرگ‌ترین اپراتور هند به نام Jio قصد دارد یک گوشی ۵G با قیمت اولیه ۵۰۰۰ روپیه (حدود 1.9 میلیون تومان) راهی بازار این کشور کند

اگرچه با این رقم گوشی موردنظر ارزان‌ترین گوشی ۵G جهان خواهد بود، ولی یکی از منابع آگاه به روزنامه Economic Times گفته که با افزایش آمار فروش و تولید این گوشی، قیمت آن می‌تواند به ۲۵۰۰ روپیه (حدود 950 هزار تومان) برسد.

در همین رابطه مدتی قبل گزارشی منتشر شد که این اپراتور مخابراتی مشغول ساخت یک گوشی هوشمند بسیار ارزان‌قیمت است. شرکت Jio در این زمینه ید طولایی دارد و به‌عنوان مثال چند سال قبل یک گوشی ۴G را با قیمت ۲۰ دلار راهی بازار کرد و باعث شد میلیون‌ها نفر به اینترنت ۴G دسترسی پیدا کنند.

همچنین این گوشی 5G بسیار ارزان‌قیمت هم می‌تواند شمار قابل توجهی از کاربران هندی را با اینترنت ۵G آشنا کند. با این حال، گفتنی است در حال حاضر بسیاری از بخش‌های کشور هند هنوز به اینترنت 4G پرسرعت دسترسی ندارند و اگر پیاده‌سازی ۵G هم به همین ترتیب باشد، پس در نهایت جمعیت محدودی از هندی‌ها می‌توانند از مزایای ۵G بهره‌مند شوند.

در هر صورت این گوشی با داشتن قیمت بین ۳۴ تا ۶۸ دلار، بسیار ارزان‌تر از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G فعلی خواهد بود. از بین آن‌ها می‌توانیم به گوشی‌های ردمی ۱۰X و ریلمی V3 اشاره کنیم که به ترتیب ۲۴۰ و ۲۱۰ دلار قیمت دارند و البته مختص بازار چین هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعضای الکترال کالج، چگونه انتخاب می شوند؟

چ اکتبر 21 , 2020
سیاسی/ بین الملل هر چهار سال یک‌بار که انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا برگزار می‌شود، مقایسه آمار و سیستم رأی‌گیری همچون معمایی تا چندین روز بسیاری را در سراسر جهان سردرگم می‌کند. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی برگزار می‌شود، که افکار عمومی و اصحاب رسانه در سرتاسر جهان نظاره‌گر آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000