کشت ۳۰۰۰ هکتار نیشکر در اراضی و جذب ۱۵۰۰ نفر علاوه بر پرسنل موجود

5f8feabb5507e_2020-10-21_11-30 کارخانه یک هزار و ۵۰۰ تنی رب گوجه فرنگی به مراحل پایانی خود رسیده است و تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

با سلام و درود خدمت یکایک کارگران زحمتکش شرکت نیشکر هفت تپه. خوش‌وقتم به اطلاع عموم کارکنان این شرکت برسانم با همت مردانه کارگران شریف مراحل کشت سه هزار هکتار از اراضی تا پایان آبان ماه به سرعت در حال اتمام می‌باشد. این مهم تحقق نیافت مگر با اتحاد قوی کارگران با مدیریت شرکت کارخانه ام دی اف به زودی در چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید و با ظرفیت ۳۰۰هزار متر مکعب در سال به تولید خواهد رسید.

کارخانه یک هزار و ۵۰۰ تنی رب گوجه فرنگی به مراحل پایانی خود رسیده است و تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. زیرساخت‌های کارخانه زغال در حال تکمیل است و به زودی مراحل تکمیلی آن به پایان خواهد رسید. کارخانه الکل با ظرفیت ۱۰۰۰۰ لیتر در روز در حال تولید است و برنامه ریزی برای پرداخت حقوق پرسنل به جدیت در حال پیگیری است و امید است به زودی این مشکل همیشگی برطرف گردد.

امیدواریم کارگران زحمتکش این مجموعه با فراغ خاطر رو به افزون به کار خود ادامه دهند.
مدیر عامل
امید اسدبیگی

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عرضه انسولین چینی به نام تولید داخل

چ اکتبر 21 , 2020
هزاران بیمار دیابتی در چند روز گذشته با هشتگ «انسولین نیست» فریاد خود را به گوش مسوولان رساندند. از میان دست‌کم ۵ میلیون بیمار دیابتی در کشور بیش از ۶۰۰ هزار نفر آنها باید روزانه انسولین استفاده کنند. انسولین برای بیماران دیابتی همانند آب برای ماهی است، به طریقی انسولین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000