طرح محدودیت سفر در ورودی غرب استان تهران اجرا می‌شود

5f88888eee870_2020-10-15_21-06

فرمانده پلیس راه غرب استان تهران گفت: طبق ستاد ملی کرونا، طرح محدودیت‌های ترافیکی و سفر در غرب این استان اجرا می‌شود.

سرهنگ قباد قیطاسی روز پنجشنبه ضمن اعلام محدودیت های ترافیکی و سفر به پنج کلان شهر کشور، اظهار داشت: در محورهای تهران – ساوه و تهران – قم از پلاک های شهرستان در ورود و خروج خودروها جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه مامورین پلیس راه در اجرای طرح محدودیت ورود به کلان شهر تهران در مبادی های غرب استان تهران حضور دارند، بیان کرد: پلیس با تذکر شفاهی از شهروندان که قصد مسافرت به خارج از تهران و یا به استان تهران را دارند درخواست همکاری می کند که خوشبختانه بیشتر هموطنان با پلیس همکاری بسیار خوبی دارند.

فرمانده پلیس راه غرب استان تهران افزود: تردد وسائط حمل و نقل عمومی بدون محدودیت از مبادی غرب استان در حال انجام است و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

قیطاسی خاطرنشان کرد که از زمان آغاز طرح محدودیت های سفر به کلان شهرها، تردد مسافر به استان تهران کاهش محسوسی داشته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«دوبیتی‌خوانی»؛ موضوع اصلی جشنواره موسیقی نواحی

پ اکتبر 15 , 2020
عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از اجرای بیشتر موسیقی آوازی در این دوره از جشنواره خبر داد. فؤاد توحیدی، پژوهشگر موسیقی نواحی و عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران درباره این دوره از جشنواره گفت: امسال بیشتر موسیقی آوازی خواهیم داشت و از آنجایی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000