همکاری محمدرضا گلزار و لیلا حاتمی در یک فیلم

5f846008e7262_5f846008e7264 لیلا حاتمی و محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی «چشم و ابرو» به کارگردانی حمید نعمت‌الله هم‌بازی می‌شوند.

«چشم و ابرو» عنوان تازه‌ترین فیلم سینمایی حمید نعمت‌الله است که به تازگی لیلا حاتمی به جمع بازیگران آن پیوسته است.

نعمت‌الله که سال گذشته فیلم «قاتل و وحشی» را کارگردانی کرده اما هنوز رونمایی نشده است، این روزها مشغول پیش‌تولید فیلم سینمایی «چشم و ابرو» است که به تازگی برای آن درخواست پروانه ساخت داده است.

پیش از لیلا حاتمی، حضور محمدرضا گلزار در این فیلم قطعی شده بود و این اولین تجربه همکاری مشترک این ۲ بازیگر محسوب می‌شود.

لیلا حاتمی بازیگر چند فیلم حمید نعمت‌الله در سال‌های اخیر بوده و حضور در «چشم و ابرو» پس از فیلم‌های «بی‌پولی»، «رگ خواب» و «قاتل و وحشی» چهارمین حضور این بازیگر در فیلمی از نعمت‌الله به شمار می‌رود.

«چشم و ابرو» فیلمی اجتماعی است که فیلمنامه آن را حمید نعمت‌الله نوشته و در حال حاضر مراحل پیش تولید آن طی می‌شود.

هنوز زمان قطعی آغاز فیلمبرداری این فیلم مشخص نشده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک پزشک زن به حکم دادگاه ممنوع‌الفعالیت شد

د اکتبر 12 , 2020
حوادث/ دادگاه هفته پیش یکی از خبرنگاران در صفحه توئیتر خود خبر داد که مردی همسر پزشکش را با حکم دادگاه از حضور در بیمارستان‌های محل کشیک ممنوع کرده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این زن، پزشک متخصص اورژانس، در خط مقدم مبارزه با کرونای بیمارستان‌های امام حسین(ع) و بقیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000