پیش بینی متخصصین از قیمت سکه و طلا/ آیا شیب همچنان صعودی خواهد بود؟

5f7eaf4f2319d_5f7eaf4f231a4 امروز بازار سکه تهران تحت تاثیر ثبات قیمت ها تا میانه روز وضعیتی عادی را داشت و قیمت ها حتی در بازار با عقب نشینی همراه شدند.

صرافان هر چند بر مبنای ثبات قیمت ها و کاهش اندک تقاضا با کاهش بهای سکه روبرو شدند اما در نهایت بالا رفتن حجم خریدهای صوری در میانه روز با هدف پیشیگری از کاستن بیشتر قیمت‌ها زمینه را برای ریزش بیشتر قیمت فراهم کرد.

قیمت سکه امروز در حالی کمی عقب نشست که از میانه روز قیمت طلا در بازارهای چهانی با رشدی ۱۰ دلاری همراه شد اما ثبات قیمت دلار و رسیدن اربعین شهادت امام حسین که با کاهش تقاضا منجر بود مانع از تاثیرگذاری بالای افزایش قیمت ها در بازار سکه شد.

سکه

آنچه دراین بازار عجیب بود، افزایش قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید در بازار در عین کاهش قیمت تمامی قطعات سکه بود.

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایشی ۲۵۰هزار تومانی را تجربه کرد. در عین حال اما سایر قطعات سکه بین ۱۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافتند.

حباب سکه تمام بهار آزادی امروز به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید که رقمی چشمگیر و قابل توجه است. فعالان بازار می گویند قیمت ها دربازار طی دور روز آینده تغییر نمی کند چرا که به دلیل فرارسیدن اربعین فردا بازار طلا و سکه تعطیل است و طلا و سکه تا روز شنبه در همین محدوده قیمتی باقی خواهد ماند.

فعالان بازار مهمترین عامل تاثیرگذار در بازار طلا و سکه را قیمت ارز در شرایط کنونی می‌دانند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش بشار اسد به طرح ترور خودش توسط ترامپ چه بود؟

پ اکتبر 8 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهور سوریه اعلام کرد که بزودی با همتای روسی خود دیدار خواهد کرد و در واکنش به اینکه همتای آمریکایی‌اش گفت، دو سال پیش قصد ترور بشار اسد را داشته تصریح کرد، ترور، شیوه کاری آمریکاست. بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ادعای دونالد ترامپ رئیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000