طرح مجلس برای اصلاح ساختار بودجه/ با حیف و میل بودجه مقابله می‌شود

سیاسی/ مجلس 5f7d512f09d9e_5f7d512f09da0 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین طرحی در مجلس برای اصلاح ساختار بودجه، گفت: با این طرح، بسیاری از منافذ حیف و میل بودجه بسته می‌شود.

جبار کوچکی نژاد درباره آخرین وضعیت اصلاح ساختار بودجه، گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طرحی را برای اصلاح ساختار بودجه تهیه کرده است که به زودی به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته‌ای تحت عنوان اصلاح ساختار بودجه این موضوع مهم را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: بخشی از مشکلات بودجه کشور قطعا از طریق اصلاح ساختار بودجه حل و فصل می شود.

وی با اشاره به اینکه از سوی دیگر از طریق این طرح، بودجه عملیاتی و شفاف می شود، گفت: با اصلاح ساختار بودجه، قطعا بسیاری از منافذ حیف و میل بودجه بسته می شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دولت باید لایحه اصلاح ساختار بودجه را به مجلس ارائه می کرد اما این اقدام را انجام نداد، افزود: از آنجایی که دولت اقدامات لازم را برای اصلاح ساختار بودجه انجام نداد، مجلس به این موضوع مهم ورود کرد و قطعا آن را نهایی می‌کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاح ساختار بودجه یکی از مباحث کلیدی و زیرساختی در اقتصاد کشور است، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی، باید ساختار بودجه اصلاح شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

متهم اصلی اوج گیری کرونا کیست؟

چ اکتبر 7 , 2020
با گذشت چندین هفته از موج سفرها به شهرهای مختلف حالا باز هم شاهد اوج گیری بیماری کرونا هستیم به طوری طی دو روز گذشته آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا رکورد زد. داستان کرونا در ایران را نمی‌شود از یک وجه و فقط از زاویه دید وزارت بهداشت، درمان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000