کاهش بار مالی بیمه ها با اجرای درست نظام ارجاع

کاهش بار مالی بیمه ها با اجرای درست نظام ارجاع

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، نسبت به اجرای درست نظام ارجاع در زمان شیوع بیماری همه گیر، با هدف کاهش بار مالی به نظام بیمه ای کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی، با اشاره به نقش سازمان های بیمه گر درمانی در کاهش همه گیری کرونا گفت: در رویارویی با بیماری های همه گیر نظام بهداشت و سلامت کشورها در خط مقدم مقابله با آن قرار دارند، لذا در آغاز شیوع یک بیماری سیستم بهداشتی و درمانی در کشورها بلافاصله وارد مرحله پیشگیری می شوند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: در چنین شرایطی زیرساخت ها و امکانات درمانی برای خدمت رسانی بیشتر به سرعت فراهم می شود.

وی با بیان اینکه پیشگیری و درمان بیماری واگیر باعث افزایش هزینه های سلامت با شیب صعودی در دوره زمانی اندک می شود تصریح کرد: بدون شک نظام سلامت باید دراین شرایط برخی خدمات غیر ضرور را حذف یا ارایه آن را به حداقل رساند.

ناصحی با تاکید بر اینکه در شرایط شیوع و همه گیری بیماری ها نظام های بیمه سلامت نقش مهمی در ایجاد شرایط ارایه خدمات بهینه برعهده دارند اظهار داشت: اگر بسترهای الکترونیکی در نظام های سلامت پی ریزی شده و نظام ارجاع بیماران به نقطه رشد رسیده باشد، تا حد زیادی بیماران از مسیر درست به سمت مراکز درمانی هدایت می شوند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اینکه باید از مراجعه بیش از حد و غیر قابل کنترل در روزها و هفته های ابتدایی شیوع بیماری به بیمارستان ها جلوگیری کرد، گفت: اجرای کامل و گام به گام این روند باعث می شود، بار مراجعه غیر قابل پیش بینی و ناگهانی که باعث فشار مضاعف به ساختارهای بیمه ای می شود رخ ندهد، ضمن اینکه نظام های بیمه سلامت باید در زمان وقوع یک بیماری همه گیر همه اقدامات فوریتی را اجرا کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

مثنوی‌خوانی شهرام ناظری در کنار آرامگاه مولانا/ ویدئو

ج اکتبر 2 , 2020
برای نخستین بار ویدئویی ببینید از آواز خواندن خواننده تصنیف «اندک اندک» بر سر مزار مولانا در قونیه. شهرام ناظری با تصنیف‌ها و آوازهای خود تعداد زیادی از اشعار مولانا را به جامعه علاقه‌مندان شعر و موسیقی معرفی کرده است. وی پس از پایان کار کانون چاووش، در دهه شصت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000