بازدید رسانه‌ای حزب‌الله از تاسیسات مورد ادعای نتانیاهو

سیاسی/ بین الملل 5f74250a19335_5f74250a19339 حزب‌الله لبنان برای اثبات دروغگویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که ادعا کرد حزب‌الله در منطقه "الجناح – الاوزاعی" بیروت انبار تسلیحات دارد، یک بازدید رسانه‌ای از این منطقه ترتیب داد.

محمد عفیف، مسوول روابط رسانه‌ای حزب‌الله در سخنرانی خود در این بازدید گفت: این بازدید آشکار می‌کند که این تاسیسات ارتباطی با انبار اسلحه مقاومت ندارد. ما این بازدید را راه انداختیم تا اتهامات نتانیاهو را تکذیب کنیم و از تحریک ملت لبنان علیه مقاومت شریف توسط وی ممانعت کنیم.

عفیف تاکید کرد، در این مکان موشکی وجود ندارد.

وی ادامه داد: ادعاهای دشمن دروغ است و این تاسیسات یک تاسیسات صنعتی متعلق به یک فرد لبنانی است که در آن کارگران مشغول کار هستند و هیچ نوع موشکی در این مکان وجود ندارد. ما این بازدید را به سرعت ترتیب دادیم تا دروغ نتانیاهو فاش شود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی مجازی خود در هفتادوپنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل مدعی وجود انبار موشک حزب‌الله در کنار شرکت گاز، در منطقه الجناح شد و گفت: این انبار می‌تواند عامل فاجعه‌ای شبیه انفجار در بندر بیروت باشد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان هم در واکنش به این ادعای نتانیاهو اعلام کرد، نتانیاهو ادعا می‌کند حزب‌الله موشک‌ها را در مکانی نزدیک ایستگاه گاز ذخیره می‌کند. روابط عمومی حزب‌الله به زودی رسانه‌ها را برای حضور و بازدید از مکانی که نتانیاهو مدعی است موشک‌ها در آنجا انبار شده‌اند، دعوت خواهد کرد تا دروغ او معلوم شود و مستقیما این بازدید پخش خواهد شد. روابط عمومی حزب‌الله راس ساعت ۱۰ شب بازدید رسانه‌ای از منطقه الجناح – الاوزاعی را ترتیب می‌دهد تا حقیقت ماجرا مشخص شود و وضعیت آنجا را همه بدانند و ادعاهای دروغین نخست وزیر دشمن برملا شود.

این رهبر مقاومت لبنان اشاره کرد: ما موشک‌ها را نه در بندر بیروت و نه در نزدیکی ایستگاه گاز قرار ندادیم و به خوبی می‌دانیم کجا باید موشک‌هایمان را قرار دهیم. این کار ما برای این است که لبنانی‌ها نسبت به نبرد واقف باشند. ما موشک‌هایمان را بین خانه‌ها قرار نمی‌دهیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چه گذشت؟

چ سپتامبر 30 , 2020
سیاسی/ بین الملل اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده روز سه‌شنبه با حضور جو بایدن، نامزد دموکرات و دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه و رئیس جمهوری حال حاضر این کشور برگزار شد. در این مناظره انتخاباتی موضوعاتی نظیر جایگزین قاضی درگذشته دیوان عالی آمریکا، روث بیدر گینزبرگ، بیمه حفاظت از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000