انتشار اخباری درباره فوت امیر کویت

سیاسی/ بین الملل 5f731720d124a_5f731720d124e برخی رسانه‌های عربی و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار اخباری درباره فوت «صباح الاحمد الصباح» امیر کویت در بیمارستان محل بستری وی در آمریکا هستند.

محافل رسمی کویت تا این لحظه از هر گونه اظهارنظر در این باره خودداری کرده‌اند اما برخی از خاندان امیر کویت به طور غیرمستقیم مطالبی را در حساب‌های توئیتری خود منتشر کرده‌اند.

همچنین روزنامه «المصریون» در خبری به نقل از «ترکی الحمد» نویسنده سعودی از فوت امیر کویت خبر داد.

این نویسنده سعودی در حساب توئیتری خود با اعلام خبر فوت امیر کویت، برای او از درگاه خداوند طلب مغفرت کرد و برای ملت کویت نیز آرزوی امنیت و شکوفایی کرد.

همچنین «عبدالله المدنی» استاد روابط بین‌الملل بحرین در حساب توئیتری خود نوشت:« خبری از منبع موثق در دولت کویت مبنی بر فوت صباح الاحمد الجابر الصباح در ساعت ۴ صبح امروز، دریافت کردم و خبر فوت وی بزودی به صورت رسمی اعلام می‌شود».

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جلوی فعالیت سودجویان در زمینه طب سنتی را می‌گیریم

س سپتامبر 29 , 2020
دبیر هیئت مدیره مجمع انجمن علمی گروه پزشکی ایران گفت: جلوی فعالیت سودجویان در زمینه طب سنتی را می‌گیریم تا سلامتی مردم به خطر نیفتد. علی نوبخت دبیر در نشست تبیین سیاست‌های سازمان جهانی بهداشت در زمینه حمایت از (از طریق ویدئو کنفرانس) اظهار کرد: در ابتدا باید از کادر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000