انجام ۱۸ اقدام پیشگیرانه ضدکرونایی در زندان‌های سراسر کشور طی سه ماه اخیر

سیاسی/ قضایی 5f71dccab94f3_2020-09-28_16-23 دادستان کل کشور درباره وضعیت سلامت زندان‌های سراسر کشور در ایام شیوع بیماری کرونا، گفت: ۱۸ اقدام پیشگیرانه در سه ماه اخیر در زندان‌های سراسر کشور انجام شده است.

حجت‌الاسلام‌ منتظری در نشست امروز شورای عالی قوه قضاییه، به تبیین محور‌های گزارش ارائه شده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره وضعیت سلامت زندان‌های سراسر کشور در ایام شیوع این بیماری پرداخت و گفت که ۱۸ اقدام پیشگیرانه در سه ماه اخیر در زندان‌های سراسر کشور انجام شده است.

وی از «کاهش جمعیت کیفری زندانیان از طریق اعطای مرخصی بر اساس بخشنامه رئیس دستگاه قضا، تجهیز گسترده واحد دادرسی الکترونیکی در زندان ها، لغو مرخصی کارکنان وظیفه، تجهیز قرنطینه زندان‌ها به مواد ضد عفونی کننده، تست مستمر وضعیت سلامت کادر زندان و زندانیان و توزیع اقلام بهداشتی بین آنها، ایجاد اتاق ایزوله در زندان ها، تعطیلی فعالیت‌های اجتماعی محور، رعایت تناسب جمعیتی در بند‌ها و رعایت فاصله اجتماعی در ملاقات زندانیان با خانواده ها» به عنوان مهم‌ترین این اقدامات یاد کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به اعتبارات هزینه شده در این زمینه توضیح داد که سازمان زندان‌ها مبلغ ۶ میلیارد از محل منابع خود برای اجرای اقدامات فوق الذکر هزینه کرده و به صورت رسمی نیز از ستاد کرونا و معاونت اقتصادی ریاست جمهوری درخواست شده اعتبارات مورد نیاز برای تداوم اجرای این طرح‌ها را تأمین کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زیباترین تصاویر از مسابقه عکاسی زیر آب

د سپتامبر 28 , 2020
به گفته یکی از داوران تصاویر امسال عکاسان بسیار بهتر و با کیفیت تر از سالهای گذشته بوده است. عکاسان حرفه ای زیباترین تصاویر خود را از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی زیر آب ۲۰۲۰ منتشر کردند. در میان ۲۶۳۶ عکس ارسال شده تنها ده عکس منتخب توانستند در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000