جزئیات اصابت راکت طرف‌های درگیر در قره‌ باغ به خاک ایران / پیگیری موضوع از طریق مراجع ذیربط

سیاسی/ دفاعی 5f70d91585df7_5f70d91585df9 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه خوشبختانه بر اصابت این راکت هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به عمل نکردن راکت، مبدأ راکت مشخص نشده اما تدابیری اندیشیده شده است.

علیار رستگو در خصوص جزئیات اصابت یک فروند راکت در یکی از روستاهای مرزی استان، اظهار داشت: به دنبال تنش های نظامی به وجود آمده بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در رابطه با مناقشه قره باغ و تبادل آتش یک فروند راکت عمل کرده در به اراضی غیرمسکونی روستای خلف‌بیگلو در بخش گرمادوز از توابع شهرستان خداآفرین اصابت کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بر اصابت این راکت هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است، افزود: در راستای تامین امنیت منطقه تدابیر لازم از طریق فرماندهی مرزبانی پیش بینی شده و منطقه به صورت کامل رصد می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی در خصوص مبدا پرتاب راکت خاطرنشان کرد: با توجه به عمل نکردن راکت مبدا راکت مشخص نشده اما تدابیری اندیشیده شده پس از بررسی تیم های ارزیابی موضوع بعد از انجام اقدامات قانونی از طریق مراجع ذیربط پیگیری شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

‌ شیر پاستوریزه بهتر است یا استرلیزه؟

ی سپتامبر 27 , 2020
یک پزشک با بیان اینکه شیر یک ماده غذایی مفید است گفت:‌« در صورتی که از شیرهای فله ای که از سلامت آنها آگاهی نداریم استفاده شود،همین ماده جان بخش می تواند بسیار مضر بوده و حتی جانگیر هم شود.» دکتر ضیاء الدین مظهری گفت:‌«شیر یک ماده غذایی بسیار ارزشمندی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000