آقای روحانی کدامیک از این گرانی‌ها بخاطر تحریم و آمریکاست؟ کدام “آدرس اشتباهی”؟!

سیاسی/ دولت 5f70d55cb5f4d_2020-09-27_21-39 مقایسه قیمت برخی اقلام خوراکی نشان می‌دهد طی ۶ ماه اخیر اغلب اقلام خوراکی رشد شدید قیمت را تجربه کرده‌اند، به‌طوریکه قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ با رشد ۱۴۵ درصدی از ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان به ۳۶ هزار تومان رسیده است.

برنج هندی دیگر اقلام پرمصرف خانوارهای کم‌درآمد است که قیمت آن با رشد ۹۸ درصدی از ۱۰ هزار و ۳۳۶ تومان به ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. کره سومین اقلام خوراکی است که طی ۶ ماه اخیر قیمت آن رشد ۷۱ درصدی داشته، قیمت مرغ نیز طی این مدت با رشد ۵۹ درصدی از هر کیلو ۱۱ هزار و ۶۲۳ تومان به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در روزهای اخیر رسیده است.

شیر با ۳۰ درصد، برنج ایرانی با ۲۷ درصد، ماست با ۲۶ درصد، گوشت گوسفند ۱۳ درصد، پنیر ایرانی با ۵ درصد و گوشت گوساله نیز با حدود ۳ درصد دیگر اقلامی خوراکی هستند که طی ۶ ماه افزایش قیمت داشته‌اند.

قابل ذکر است با افزایش شدید قیمت اقلام خوراکی، خرید اقلامی همچون برنج، مرغ و گوشت برای بسیاری از کارگران دشوار شده و درحال حذف از سفره آنان است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جنایت هولناک در گیلان/ جسد زن کارمند زیر پل پیدا شد

ی سپتامبر 27 , 2020
الهام سرلاتی، کارشناس وصول حق بیمه تامین اجتماعی شهرستان سیاهکل در استان گیلان روز سه‌شنبه، یکم مهرماه در راه خانه مفقود شد. بعدازظهر سه‌شنبه، یکم مهرماه الهام سرلاتی، کارشناس وصول حق بیمه تامین اجتماعی شهرستان سیاهکل در استان گیلان پس از پایان یک روز کاری راهی خانه شد. او مثل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000