هزاران تن در واشنگتن در یک گردهمایی برای ترامپ دعا کردند/ شرکت کنندگان: آمریکا را دوباره خداپرست کنیم

سیاسی/ بین الملل 5f70535a5ffcd_5f70535a5ffd6 هزاران تن از مردم آمریکا در پارک "نشنال مال" واقع در مرکز واشنگتن گردهم آمدند تا دعا کنند و حمایت خود از رئیس جمهور کنونی کشورشان را نشان دهند.

به گزارش خبر فوری، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این راهپیمایی که طول آن از بنای یادبود لینکلن تا ساختمان کنگره آمریکا کشیده شده بود، چند ساعت قبل از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رسما "ایمی برت" را برای قضاوت در دیوان عالی نامزد کند، برگزار شد.

در بین حاضرین در این راهپیمایی تعداد اندکی ماسک به صورت داشتند. برخی از آنها کلاه‌های قرمزی به سر داشتند که روی آن عبارت " آمریکا را دوباره خداپرست کنیم" نوشته شده بود؛ عبارتی که برگرفته از شعار انتخاباتی ترامپ تحت عنوان "آمریکا را دوباره باعظمت کنیم" بود.

مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی در این راهپیمایی گفت: من در اینجا حضور پیدا کردم تا تشکر و سپاس ترامپ از شما را اعلام کنم و از شما بخواهم تا برای موفقیت نامزد جدید قضاوت در دیوان عالی دعا کنید.

این راهپیمایی توسط فرانکلین گراهام، یک مسیحی محافظه‌کار برجسته و طرفدار ترامپ سازماندهی شده بود. بسیاری از شرکت‌کنندگان در این رویداد از دانشجویان دانشگاه لیبرتی در ویرجینیا بودند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ورود به دنیای فوتبال حرفه‌ای در انیمیشن سریالی «روزها»

ی سپتامبر 27 , 2020
انیمیشن «روزها» ویژه کودکان و نوجوانان هر روز ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. انیمیشن سریالی «روزها» (Days) بر اساس کتاب مصور (مانگا) اثر Yasuda Tsuyoshi محصول ۲۰۱۶ ژاپن است که در ۲۲ قسمت از شبکه پنج سیما پخش می شود. در خلاصه داستان انیمیشن «روزها» خواهید دید: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000