ترامپ: تحریم‌های جدیدی علیه ۲۷ نهاد و فرد مرتبط با شبکه اشاعه‌ای وضع کردم

سیاسی/ بین الملل 5f68d3fdd306a_5f68d3fdd306c دونالد ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد دولت او تحریم‌های جدیدی علیه ۲۷ نهاد و فرد مرتبط با شبکه اشاعه‌ای ایران وضع کرده‌ است.

ترامپ در این بیانیه گفت: «اینجانب امروز اقدامات جدیدی برای محدود کردن تلاش ایران در جهت دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای، موشکی و متعارف به کار گرفته‌ام.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «اینجانب، فرمان اجرایی جدیدی برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران صادر کرده و تحریم‌های جدیدی علیه بیش از ۲۴ موسسه و فرد دخیل در حمایت از فعالیت‌های ایران در زمینه سلاح‌های هسته‌ای، موشکی و متعارف وضع کرده‌ام.»

او اضافه کرد: «امروز دولت من تحریم‌های جدیدی علیه ۲۷ نهاد و فرد مرتبط با شبکه اشاعه‌ای ایران وضع کرده‌ام. این اقدامات سازمان انرژی اتمی ایران، گروه صنعتی شهید همت و دو موسسه به دلیل نقششان در انتقال و اکتساب سلاح‌های متعارف را شامل می‌شود.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت نفت خام ۴ درصد سقوط کرد

د سپتامبر 21 , 2020
قیمت های نفت خام با احتمال بازگشت تولید نفت خام لیبی و افزایش ابتلای جهانی به ویروس کرونا و تضعیف چشم‌انداز تقاضای نفت به شدت سقوط کرد. به گزارش خبر فوری و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، دوشنبه شب، با احتمال بازگشت تولید نفت خام لیبی و افزایش ابتلای جهانی به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000