ماجرای باگ عجیب ios۱۴

5f65a458e7ab7_5f65a458e7ab9 iOS ۱۴ پس از هر بار راه اندازی مجدد برنامه‌های پیش فرض را مجدداً تنظیم می‌کند. این خلاصه‌ای است از باگ عجیبی که کاربران را درگیر خود کرده است.

در حالی که تنها ۲ روز از رونمایی سیستم عامل جدید اپل می‌گرد، اولین اشکال تا حدی عمده این سیستم عامل کشف شده است.

یکی از جالبترین ویژگی‌های ساخت جدید این است که در نهایت می‌توانید برنامه پیش فرض مرورگر و ایمیل خود را انتخاب کنید. با این حال به نظر می‌رسد هر راه اندازی مجدد این تنظیمات را پاک کرده و برنامه‌های اپل را به طور پیش فرض بازیابی می‌کند.

این بدان معناست که هر بار که باتری تلفن شما از بین می‌رود یا مجدداً راه اندازی مجدد می‌کنید، یک بار دیگر شما را به استفاده از Safari و برنامه Apple Mail هدایت می‌کند تا زمانی که وارد تنظیمات شوید تا به مرورگر دیگری و سرویس گیرنده ایمیل تغییر حالت دهید.

 ios۱۴
این مشکل احتمالاً به محض ایجاد نسخه بعدی iOS ۱۴ برطرف می‌شود، اما فعلاً مجبور هستید هر بار پس از راه اندازی مجدد، پیش فرض‌های خود را دوباره تعیین کنید؛ بنابراین بهتر است مراقب خاموش نشدن گوشی خود به هر دلیلی باشید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

منع قانونی برای ریاست جمهوری زنان نداریم

ش سپتامبر 19 , 2020
سیاسی/ انتخابات کارشناس مسائل سیاسی به صحبت‌های عباسعلی کدخدایی واکنش نشان داد. فریده غیرت در واکنش به صحبت‎‌های اخیر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه شاید در آینده رئیس‌جمهور زن هم داشته باشیم و این موضوع منع قانونی ندارد؛ گفت: بله این مساله درست است که ما در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000